my bogel

terpanggil aku naj cerita pengalaman pertama aku merasakan kenikmatan yang tak sudah.....nak dijadikan cerita aku ni memang kaki seks sejak zaman sekolah lagi.yang malang nya aku tak pernah merasakan kenikmatan seks .so setiap kali aku stim aku melancap,setiap kali stim aku melancap..hinggala satu hari bila ade orang yang sanggup nak lancapkan aku..sape lagi kalau bukan awek akule. masa aku kenal ngan awek aku ni,memnag le awalnya baik,tak pernah bersentuhan habis kuat pegang tangan aje, tapi kan aku ni kaki seks..setiap kali ade peluang aku akan tengok bra dia,aku akan tengok lurah dia pun cukup bila balik kau melancap..hinnga la bila aku mula pandai buat oral seks dalam phone..kadang-kadang aku suruh awek aku gentel dalam phone dan kadang-kadang aku suruh dia gosokkan telefon kat pantat dia..cuba bayangkan..kan boleh dengar bulu bergesel tu..aku stimm gila.siap melancap lepas tu...hingga satu hari bila aku jumap dia kat rumah dia..aku cuba nak merealasisi kan impaian aku..rumah dia dua tingkat.mak ayah dia sibuk kat bawah..aku lak sibuk kat atas..so bila aku naik atas ngan awek aku tu..awek aku pun tiba-tiba tanya"mana dia"?..aku punterkejut "apa dia"..hari tu dalam "telefon kata nak kasi makan asikrim" ..aku pun paham" aku kata" kalau nak ambik le sendir".awek aku bagaikan dirasuk.terus tolak aku ke sofa dan merentap zip seluar aku..dan aku yang dah memang terangsang tu pun ape lagi..terpacul le asikrim yang di minta..tanpa berlengah lagi awek aku pun mula mengulum dan kulum dan kulum dan kulu dan kulum....kerana itu le yang paling aku suka..disebabkan itule kali pertama aku dikulum , tak sampai 5 minit dah terpancut air kenimkmatan aku..penuh dan melimpah kedalam mulut awek aku..dan masih aku ingat lagi hari tu aje 6 kali konek aku dikulum awek aku...hingga kini..aku kurang berminat nak main ngan awek aku..ape yang aku nak ..setiap kali jumpa..dia mesti kulum konek aku..dia suka dan aku pun suka..bagi aku kenimkatan konek dikulum tak dapat dibayangkan...aku main ngan awek aku seround aje..tapi kalau mengulum..fuhhhh jangan cerita le..so setiap kali jumpa awek aku..tak kira kat mane pun..mesti kena kulum nye..kat dalam panggung,dalam teksi, kat shopping complex ..mana-mana pun akan di kulumnya......baru tahu sedapnya....lain kali kau cerita aku kena kulum dalam pangung wayang..

1 comment:

rantong said...

Doa selamat agar penyatuan orang melayu tidak longgar oleh dakyah orang-orang kafir dan DAP dan orang yang besekongkol dengan DAP.

"Segala kepujian dan kesyukuran dipersembahkan ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahmah perlindungan kepada kami sekalian dengan aman tenteram, sihat wal’afiat dan selamat sejahtera. Kami memohon kepada-Mu ya Allah semoga diperkukuhkan perpaduan, dipereratkan persaudaraan dan diperkuatkan keazaman, hasrat dan cita-cita agar sentiasa mendapat keredhaan-Mu ya Allah".

"Kami juga memohon kasih sayang-Mu ya Allah agar jiwa dan kehidupan kami berada dalam aman di dunia agar kami dapat mengimarahkan bumi sepertimana yang Engkau perintahkan, maka daripada Engkaulah sahaja ya Allah kami memohon bantuan dan pertolongan".

"Kami dengan segala rendah diri memohon agar Engkau kurniakan kami dan hamba-hamba-Mu sekalian dengan taufik dan hidayah, sentiasa di bawah pimpinan dan petunjuk-Mu ya Allah, mudah-mudahan segala usaha dan amal yang kami tunaikan akan mendapat sepenuh kejayaan dalam keredhaan dan restu-Mu di sepanjang zaman".

"Berkatilah negara Malaysia ini dan rahmatilah di bawah perlindungan-Mu sekalian yang bersangkutan dengannya semoga mendapat pertunjuk dari-Mu ke jalan yang Engkau redhai serta dengan penuh kehormatan dan kesucian, di samping meninggikan syiar-Mu dalam semua bidang".

"Peliharakanlah kami dan negara kami daripada segala bala bencana. Jauhkanlah kami sekalian daripada segala ancaman dan pengkhianatan. Bersihkanlah negara kami dari segala anasir jahat. Pandulah kami semua ke jalan yang benar, adil dan saksama dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.".

"Kekalkanlah ya Allah kebenaran, keadilan, perpaduan, ketenteraman dan kemakmuran dalam negara bertuah ini".


View Profile: Rantong

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License